Managed Service
Vårt erbjudande Managed Services är en drift- och förvaltningstjänst som innebär att vi tar ett större ansvar avseende drift och förvaltning av kundens system.
Beroende på kundens behov kan vårt ansvar sträcka sig från att ingå som resurs i kundens förvaltningsorganisation, till att vi tar ett helhetsansvar för all driftassistans av systemet.
Fördelar med lösningen
- säkerställer hög systemtillgänglighet
- tillgång till hög systemkompetens
- systemunderhåll och uppdateringar
- förvaltningsrutiner och rådgivning
Compliance Partner
Compliance Partner är en optimal lösning för företag inom Life Science som har varierande behov av rådgivning, specialistkompetens eller operativt stöd inom regelefterlevnad.
Du får den expertis eller hjälp du behöver, exakt när du behöver det, utan att behöva förbinda dig till långa heltidskontrakt. Du får tillgång till våra konsulters samlade expertis på ett flexibelt och dynamiskt sätt.
Vi stöttar inom en rad olika områden
- Quality Assurance
- Quality Management Systems
- Qualification, Validation & Verification
- Auditing Services
- Regulatory Affairs
- Product Safety & Test
- Training & Seminars
- Project Management
- Advisory Consulting
Helpdesk
Med vår HelpDesk erbjuder vi en kostnadseffektiv support-, underhålls- och förvaltningstjänst för verksamhetssystem. Tjänsten ger säker och snabb problemlösning som minskar driftstörningar, tydlig ärendeuppföljning, tillgång till expertis samt en växande erfarenhetsbank som förbättrar framtida support.
Vad ingår?
Registrering och spårning av supportärenden via telefon eller kundportal, teknisk support, handlingsplan inom tre arbetsdagar, ärendehantering med full transparens samt distanssupport enligt avtal.
Hur fungerar det?
Dina ärenden hanteras systematiskt med unika ärendenummer, spårbarhet och dokumentation. Vi planerar och prioriterar insatser snabbt, och hjälper även till med tredjepartssupport vid behov.
Skräddarsytt efter behov
HelpDesk-avtalet kan skräddarsys med olika nivåer utifrån bl.a. en fast kostnad, löpande fakturering, distanssupport eller insats på plats, allt efter era behov.
Har du ett servicekontrakt och vill registrera ett supportärende i vår HelpDesk? Ring, maila eller registrera ditt ärende i vår supportportal.
Phone: +46 (0)8 503 045 99
E-mail: support@plantvision.se
Supportportal: https://support.plantvision.se/
ÖPPETTIDER
Telefonsupporten är öppen mellan 08:00 och 16:00 på vardagar.
Vår HelpDesk på internet är tillgänglig dygnet runt.