PlantVision Om oss Kontakt Karriär Helpdek

PlantVision lanserar QA-HelpDesk

09 December 2015

Att ständigt vara uppdaterad på de senaste regelverken och kunna stötta verksamheten med väl underbyggda beslut och bedömningar är en rejäl utmaning. Därför har vi lanserat en ny tjänst inom kvalitetssäkring.

Inom ramen för QA-helpdesk erbjuder vi långtgående verksamhetsstöd i kvalitetsrelaterade frågor samt mer specifika projektrelaterade tjänster.

På ett enkelt sätt får våra kunder tillgång till omedelbar stöttning i de konkreta problem som de står inför och de får en samtalspartner som månar om dem och deras verksamhets utveckling.

Genom QA-Helpdesk erbjuds tjänster inom:

  • QA Verksamhetsstöd (tillfällig rådgivning, enskilda granskningar & bedömningar, instruktioner, osv.)
  • Projektrelaterade tjänster (IT, processer, produktion, och lab)
  • Kvalitetsrevisioner, inspektioner och internrevisioner

 

Vill du veta mer?
Ladda ner QA-HelpDesk informationsblad »
Besök Quality Management hemsida »

Kontakt:
Anna-Lena Mann
Affärsområdeschef, Quality Management

Epost: anna-lena.mann@plantvision.se
Tel. +46 (0)8 503 045 50


Dela:


Follow us LinkedIN