Idag, imorgon and on and on and on

Att vara en del av framtiden har alltid varit av stor betydelse för Plantvision. Genom engagerade medarbetare, visionära ledare och tydliga mål har Plantvision utvecklats till ett företag att räkna med.
Idén om att vara redo för vad som kan tänkas dyka upp idag, imorgon och i framtiden har alltid genomsyrat Plantvision, som en röd tråd. Med det sagt, nu har vi nu genomgått en transformation, en helrenovering av det yttre. Samma värdefulla innehåll, men nu med en ny exteriör. En som passar, oavsett vad morgondagen har att erbjuda. ”Ett helt nytt varumärke har nu lanserats. Det var dags för en total make over. Dels för att vi vill fortsätta utvecklas, fortsätta vara spännande, relevanta och väcka intresse, både hos kunder och hos jobbsökande. Men också för att visa upp allt vi har att erbjuda på ett nytt sätt som kommer att göra resan roligare och än mer inspirerande för våra besökare”, säger Johanna Folkesson, CMO på Plantvision AB.

Ny hemsida – en bättre upplevelse för besökaren

Den nya hemsidan är byggd för att underlätta för besökaren att hitta rätt och för att öka inspirationen och nyfikenheten kring allt Plantvision har att erbjuda, vare sig mottagaren är befintliga eller nya kunder, medarbetare eller jobbsökande. Den 1:a mars lanserades vår nya kostym som vi själva är så stolta över. Men en viktig sak har inte förändrats: vi älskar smarta lösningar och är fortfarande samma härliga passionerade gäng. Och vi finns här när våra kunder behöver. Tillsammans skapar vi morgondagen.Varmt välkomna till Plantvision – Beyond Tomorrow!

Artikelförfattare

Johanna Folkesson, Chief Marketing Officer at Plantvision AB Johanna Folkesson, Chief Marketing Officer at Plantvision AB
Johanna Folkesson
Chief Marketing Officer

Artikelförfattare

Johanna Folkesson, Chief Marketing Officer at Plantvision AB Johanna Folkesson, Chief Marketing Officer at Plantvision AB
Johanna Folkesson
Chief Marketing Officer

Relaterat innehåll

Företagsnyhet
Plantvision återigen i topp – Great Place to Work® för 8:e året i rad
Läs mer
Företagsnyhet
Stark arbetsplatskultur nyckeln till framgång i svår ekonomi
Läs mer
Företagsnyhet
Minskade utsläpp & klimatkompensation är den gröna vägen framåt
Läs mer
Företagsnyhet
Plantvision återigen i topp – Great Place to Work® för 8:e året i rad
Läs mer
Företagsnyhet
Stark arbetsplatskultur nyckeln till framgång i svår ekonomi
Läs mer
Företagsnyhet
Minskade utsläpp & klimatkompensation är den gröna vägen framåt
Läs mer
Håll dig uppdaterad

PRENUMERERA PÅ SENASTE NYTT